کد تخفیف دیجی کالا را چطور به شکل روزانه دریافت و استفاده کنیم؟؟

کد تخفیف یا کد تبلیغاتی ترکیبی از کاراکترهای الفبایی است که نهادهای تجارت الکترونیک برای تشویق خرید در وب سایت خود در دسترس عموم قرار می دهند. این یکی از قدیمی‌ترین تکنیک‌های بازاریابی است که برای ترغیب افراد به بررسی محصول یا خدمات جدید با ارائه قیمت پایین‌تر استفاده می‌شود.

در این مقاله سعی داریم تا نحوه استفاده درست از کد تخفیف و تاثیر گذاری آن بر روی کسب و کارها را نشان بدهیم و با بررسی موردی سه کسب و کار ایرانی که از این تکنیک بازاریابی به درستی برای جلب رضایت کاربران خود استفاده می کنند، به شما نشان خواهیم داد که چگونه می توانید با این روش مشتریان خود را بیشتر کنید.

انواع کد تخفیف دیجی کالا 

قبل از هر چیز نیاز داریم تا با انواع کد تخفیف آشنا شویم :

تخفیف بر اساس درصد

این مورد بیانگر این موضوع می باشد که فروشگاه بدون احتساب مالیات و حمل و نقل، از سفارش مصرف کننده به صورت درصد کم می کند. برخی از فروشگاه ها قبل از اعمال این تخفیف به حداقل هزینه نیاز دارند.

تخفیف ثابت

همانند تخفیف درصدی، این مدل نیز ممکن است قیمت را برای خریدهای خاص در صورت رعایت حداقل سبد خرید کاهش دهد.  به عنوان مثال تخفیف 15 هزار تومانی برای خرید های بالای 60 هزار تومان.

ارسال رایگان

این کد تخفیف می‌تواند خریدار را از هزینه‌های حمل و نقل معاف کند، اما به طور معمول فروشندگان این کدها را فقط به سفارش‌های داخل همان شهر محدود می‌کنند.به عنوان مثال مجموعه باسلام با ارائه کد تخفیف باسلام ، به کاربران این امکان را می دهد تا برای سفارش خود ارسال رایگان داشته باشند.

منبع: https://chikav.ir/1400/09/25/investigate-the-effect-of-the-discount-code-on-users-and-how-to-use-it-properly

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد